امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

طی امروز و فردا (۶ و ۷ اسفند) بارش‌ها در خراسان رضوی غالبا به صورت برف خواهد بود

  • کد خبر: ۲۱۳۶۷۴
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
طی امروز و فردا (۶ و ۷ اسفند) بارش‌ها در خراسان رضوی غالبا به صورت برف خواهد بود
کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی امروز و فردا (۶ و ۷ اسفند ۱۴۰۲) بارش‌ها در سطح استان غالبا به صورت برف ادامه خواهد داشت، در روز سه‌شنبه بارش‌ها موقتا تضعیف شده و در روز چهارشنبه و پنجشنبه مجدد به صورت برف آغاز خواهد شد.

محمد غیوری‌خواه در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص وضعیت آب‌وهوا در استان اظهار کرد: طبق بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز و فردا بارش‌ها در سطح استان غالبا به صورت برف ادامه خواهد داشت، در روز سه‌شنبه بارش‌ها موقتا تضعیف شده و در روز چهارشنبه و پنجشنبه مجدد با فعالیت سامانه بارشی دیگری عمدتا به صورت برف آغاز خواهد شد.

وی افزود: طی این مدت تشکیل مه، کاهش دید، لغزندگی و یخ‌زدگی معابر و در نواحی کوهستانی کولاک برف انتظار می‌رود. همچنین کاهش قابل ملاحظه دما تا روز سه‌شنبه و ماندگاری هوای سرد تا انتهای هفته ادامه خواهد داشت، با طوری که دمای حداقل شبانه در نواحی سردسیر به کمتر از ۱۰ درجه زیر صفر و حداکثر دمای روزانه به نزدیک صفر خواهد رسید.

غیوری‌خواه ادامه داد: همچنین طی این مدت با افزایش سرعت وزش باد در نواحی مستعد و بادخیز وزش باد گاهی شدید با احتمال بروز خسارت خواهد بود. هشدار سطح زرد شماره ۸۰ و سطح نارنجی شماره ۸۱ در این خصوص صادر شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: در مشهد نیز بارش‌ها بیشتر به صورت برف است که امروز و فردا ادامه دارد و ممکن است پس‌فردا اوایل صبح به صورت پراکنده ادامه داشته باشد، اما از ظهر بارش‌ها قطع می‌شود.

وی عنوان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش برف ۱۴ سانتی‌متر از کلات و بیشترین بارش گلمکان با ۱۰.۱ میلی‌متر بوده، سردترین نقطه فریمان با منفی ۲ درجه و گرمترین نقطه مه‌ولات با ۱۷ درجه گزارش شده و بیشترین وزش باد از سبزوار با ۶۱ کیلومتر بر ساعت بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->